مصاحبه آرشیو خبر ها
کرسپو : آرژانتین باید ایکاردی و ایگوایین را باهم بکار گیرد؛  یوونتوس دارای ذهنیت متفاوتی است

کرسپو : آرژانتین باید ایکاردی و ایگوایین را باهم بکار گیرد؛ یوونتوس دارای ذهنیت متفاوتی است

هرنان کرسپو اصرار دارد تیم ملی آرژانتین باید همزمان از گونزالو ایگوایین مهاجم یوونتوس و مائورو ایکاردی کاپیتان اینتر بازی بگیرد، او معتقد است همه بازیکنان بزرگ می توانند اینکار را دهند.

 

مهاجم اینتر تا قبل از سمپائولی بارها و بارها توسط سرمربیان آلبی سلسته نادیده گرفته می شد این در حالی است که سمپائولی اخیرا پیپیتا را برای حضور در ترکیب تیم ملی نادیده میگیرد.

 

کرسپو که در 64 بازی ملی برای آرژانتین 35 گل بثمر رسانده است به RMC Sport گفت:

 

فوتبال تغییر کرده است و مهاجمان سنتی تبدیل به 9 های کاذب فعلی شده اند اما ایکاردی بازیکنی است که شبیه مهاجمان گذشته بازی می کند.

 

کرسپو ادامه داد:

 

ایگوایین نیز باید مورد ستایش قرار گیرد او شماره 9 است که برای تیم بازی می کند و علاوه بر گلزنی درکارهای تیمی و بازیسازی هم شرکت می کند و برای گلزنی کمتر متکی به توپ های ارسالی از جناحین است.

 

آیا این دو می توانند همزمان درکنار هم برای آرژانتین بازی کنند؟

 

بله، همه بازیکنان بزرگ می توانند این کار را انجام دهند. اما باید به آنها لیونل مسی، پائولو دیبالا، آنخل دیماریا و سایرین اضافه کرد، مردم آرژانتین می خواهند همه ین بازیکنان همزمان داخل زمین حضور داشته باشند و بازی کنند در صورتی که چنین چیزی ممکن نیست.

 

تفاوت آرژانتین و ایتالیا؟

 

تفاوت بین ما و ایتالیا لیونل مسی است، کسی که نقش اصلی در صعود تیم ملی به جام جهانی داشت.

 

ترجیح می دهی برای ناپولی مائوریتزیو ساری بازی کنی یا یوونتوس مکس آلگری؟

 

این رو از ایگوایین بپرسید! برای یک مهاجم بازی در تیم ساری با توجه به سبک وی، قطعا جذابیت بیشتری دارد و بسیار سرگرم کننده است. اما برای یک بازیکن نیز مهم است که در یک باشگاه قوی و قدرتمند مانند بیانکونری بازی کند، این مورد چیزی است که با آن می توانید تمام تیم های دیگر را شکست دهید.

 

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در پایان گفت:

 

اگر یوونتوس در سطح فعلی باشد و با این شرایط به مصاف ناپولی برود پیروزی برای آبی های شهر ناپل در ماه می آن هم در تورین بسیار دشوار خواهد بود، زیرا بیانکونری دارای ذهنیت متفاوتی است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: